Fabia
Fabia
Nova Fabia se nadovezuje na dizajnerske elemente ŠKODA VisionC
  • Markantna, moderna i dinamična
  • Nov, svež concept rešenja unutrašnjosti
  • Šira i niža nego prethodni model
Fabia Combi
Počinjemo tamo, gde drugi staju
  • Prtljažnik bez konkurencije u svojoj klasi
  • Novi sistemi asistencije i infotainment sistemi
  • Snažni i štedljivi motori
Scala
Scala
Elegantan i kompaktan porodični automobil koji nudi puno prostora.
  • Inspirisana konceptualnom studijom VISION RS
  • Izuzetna po svojoj praktičnosti i prostoru
  • Najmoderniji asistenti i vrhunski sistem za online povezivanje
Octavia
Octavia
Model idealan za posao i za velike porodice.
  • Prostrani automobil koji se prilagođava Vašim potrebama
  • Praktičan u poslovnim i porodičnim situacijama
  • Idealan je za gradsku vožnju ali i za duga putovanja
Karoq
Karoq
Novitet u klasi kompaktnih SUV vozila
  • Najmodernija tehnika, specijalni režim Offroad
  • Jaki i štedljivi motori TSI i TDI
  • Prvi put digitalna instrument tabla
Kodiaq
Kodiaq
Snažan kao medved
  • Dizajn novog velikog SUV-a marke ŠKODA simbolizuje snagu i sigurnost
  • Veličina, snaga, smisao za porodicu.
  • Predstavljanje u drugoj polovini 2016. godine
Enyaq
Enyaq
Inteligentan, inovativan, intuitivan
Kamiq
Kamiq
Moderan dizajn u kambinaciji sa praktičnim karakteristikama gradskog SUV-a.

ŠKODA Fabia Combi - Bezbednost

NAJBEZBEDNIJA U SVOJOJ KLASI
Potpuno nova ŠKODA Fabia Combi

ESC sa sigurnosnom kočnicom

System ESC (Electronic Stability Control) pomaže svakom vozaču da savlada krizne situacije, kada vozilo teži da izađe iz svoje putanje. U modelu Fabia deo ESC je i krizna kočnica. Ovaj bezbednosni sistem prilikom nezgode aktivira kočioni sistem da ne dođe do naknadnih sudara.

Vazdušni jastuci i zaštita prilikom sudara

  
6 vazdušnih jastuka u standardnoj opremi

Vazdušni jastuci i zaštita od udarca služi da u kombinaciji sa sigurnosnim pojasom onemogući kontakt tela putnika sa čvrstim delovima automobila i na taj način smanje posledice nezgode.

Čeoni vazdušni jastuci

Vozača štiti čeoni vazdušni jastuk u volanu, dok suvazača štiti jastuk u instrument tabli koji je moguće isključiti.

Bočni vazdušni jastuci

Bočni vazdušni jastuci smešteni u prednjim sedištima odlično štite karlicu, abdomen i grudni koš u slučaju bočnog udara.

Vazdušni jastuci za glavu

Vazdušni jastuci za glavu pokrivaju prostor bočnih prozora i unutrašnje konstrukcije vozila od A-stubića do zadnjeg C-stubića. Na taj način štiti glave putnika napred i pozadi.

Držači Isofix

Držači Isofix na zadjim sedištima obezbeđuju bolje fiksiranje dečijih sedišta. To je važno za bezbednost u slučaju nezgode. Drugi držači u prtljažniku mogu se upotrebbiti za fiksiranje dečijeg sedišta sistemom TopTether.

Front Assistant

Front Assistant je bezbednosni sistem koji upozorava na opasnost od sudara, eventualno automatskim kočenjem pokušava da sudar izbegne ili smanji njegove posledice.

Speedlimiter (Ograničenje brzine)

Speedlimiter je bezbednosni elemet, koji onemogućava nehotično prekoračenje podešene brzine - za razliku od tempomata, koji podešenu brzinu održava.

Vozač može podesiti dozvoljenu brzinu u rasponu od 30 do 210 km/h a speedlimiter će se postarati da ne dođe do prekoračenja. Iz bezbednosnih razloga, funkcija se deaktivira čim vozač doda pun gas.

Ovaj asistent od verzije Ambition je deo redovne opreme.

Driver Activity Assistant (Asistent prepoznavanja zamora)

Asistent prepoznavanja zamora (Driver Activity Assistant) upozorava vozača ŠKODA Fabia da je neophodno da napravi pauzu. Sistem prati na osnovu pomeranja volana ponašanje vozača i na taj način procenjuje nivo zamorenosti. U slučaju potrebe zvučno i vizuelnno upozorava na nužnost da se napravi pauza tako što na displej postavlja informaciju "Umorni ste - Napravite pauzu".

Bezbednosna konstrukcija karoserije

Kvalitetna i čvrsta konstrukcija karoserije je osnova bezbednosti pri svim nezgodama. Prednja i zadnja strana vozila maksimalno amortizuje energiju udarca. Specijalno vešanje motora onemogućava prodor u kabinu. U slučaju jakih udara, motor se pomera ispod kabine gde nikoga ne može ugroziti. Konstrukcija letve volana ograničava pomeranje volana ka vozaču u slučaju čeonog udara. Pozicija papučica omogućava da se pri udaru uvlače, číme se smanjuje rizik od povreda nogu vozača.

Drugi bezbednosni elementi u osnovnoj opremi

ŠKODI je veoma stalo do bezbednsoti. Osim gore navedenih elemenata u standardnoj opremi mogu biti i sledeći sistemi:

  • ABS ne dozvoljava da se točkovi blokiraju prilikom naglog kočenja na klizavoj podlozi.
  • Kočioni asistent pomaže vozaču povećanjem kočionog pritiska prilikom naglog kočenja. To može primetno skratiti kočioni trag.
  • MSR ne dozvoljava blokiranje pogonskih točkova prilikom kočenja motorom na klizavoj površini.
  • ASR obezbeđuje ravnomerno polaženje i ubrzavanje bez proklizavanja na klizavoj podlozi.
  • EDL pomaže prilikom polaženja ili vožnje na uzbrdici niskom trakcijom pod jednim od pogonskih točkova.
  • XDS+ pomaže vozaču prilikom dinamične vožnje u krivinama. Kočenjem unutrašnjeg točka elektronika simulira funkciju diferencijala čime poboljšava trakciju i smiruje automobil. Vozač na taj način može mnogo sigurnije ući u krivinu.
  • EBP povećava pritisak u očionom sistemu prilikom naglog puštanja papučice gasa. (funkcija Prefill)
  • RBS sistem sušenja kočionih diskova.
  • Zahvaljujući kontroli pritiska u gumama vozač je stalno informisan o pritisku u svakoj gumi posebno.
  • Blicanje stop svetala smanjuje rizik od udarca od pozadi, posebno kada stižete kolonu na autoputu ili prilikom naglog kočenja ispred neočekivane prepreke.