- Markantna, moderna i dinamična
- Nov, svež concept rešenja unutrašnjosti
- Šira i niža nego prethodni model
ŠKODA je isporučila 90,900 vozila u februaru mesecu.
Srbija se i dalje ističe kao zemlja koja je imala uspešan početak godine. Januar 2019 porast od 21,8 % u odnosu na januar prošle godine, februar 2019 sa rastom od 31,5 % u odnosu na isti period prošle godine.
Snažan rast u zapadnoj Evropi (+ 7,2%) i Istočnoj Evropi (+ 13.1%). OCTAVIA ostaje bestseller brenda, potražnja za SUV modelima KAROQ i KODIAQ nastavlja da raste.
ŠKODA je isporučila ukupno 90,900 vozila kupcima širom sveta u februaru mesecu. Generalno, isporuke su u manjem padu u odnosu na prethodnu godinu (februar 2018, 92,800 vozila, -2.0%) zbog trenutnog pada na Kineskom tržištu. U zapadnoj Evropi, ŠKODA je u porastu do 7,2% u odnosu na prethodnu godinu. ŠKODA je zabeležila dvocifreni rast u Nemačkoj, najvećem jedinstvenom tržištu Evrope, kao i u Francuskoj, Švajcarskoj, Danskoj i Portugalu, Baltičkim državama i Srbiji.
Alain Favey, član Upravnog odbora za prodaju i marketing u Škoda Auto, objašnjava: "Značaj naših SUV modela kao faktor rasta širom sveta su u stalnom porastu. Upravo smo predstavili naš novi gradski SUV model Škoda KAMIQ, na Sajmu automobila u Ženevi. Ovo je naš treći SUV model u ŠKODA gami. Sa ovim modelom, mi smo spremni da nastavimo stvaranje novog zamaha u SUV segmentu.
U zapadnoj Evropi, ŠKODA je zabeležila uspeh od 41.100 isporuka kupcima u februaru mesecu. To odgovara porastu od 7,2% u odnosu na isti period prošle godine (februar 2018, 38,300 vozila). U najjačem evropskom jedinstvenom tržištu Njemačke, ŠKODA je isporučila 16.500 vozila, što je povećanje od 11,5% (februar 2018,14.800 vozila). ŠKODA je takođe zabeležila dvocifren rast u Švajcarskoj (2.000 vozila, + 36,4%), Danskoj(1.500 vozila, + 48,0%), Portugalu (200 vozila, + 28,9%) i Francuskoj (2.600 vozila, + 14,4%).
U centralnoj Evropi, isporučeno je 17,300 vozila (februar 2018, 18,400 vozila, -6,1%). Na domaćem tržištu, Češke Republike, brend beleži 7.100 isporuka u februaru mesecu(februar 2018, 8.300 vozila, -14.7%), što odražava trenutni opšti pad na Češkom tržištu automobila. Među ostalim regionima, brend je ostvario rast u Sloveniji (700 vozila, + 30,0%), Mađarskoj (1.200 vozila, + 3,5%) i Poljskoj (6.200 vozila, + 1,2%).
U istočnoj Evropi bez Rusije, ŠKODA je povećala prodaju na 3.500 vozila, rast od 13,1% u odnosu na isti mesec prošle godine (februar 2018, 3,100 vozila). ŠKODA brend je napravila značajan uspeh posebno na tržištu Srbije (600 vozila, + 31,5%).
U Rusiji, ŠKODA je potvrdila prošlogodišnji uspeh od 5.900 isporuka kupcima (+ 0,6%, februar 2018, 5.900 vozila).
U februaru, ŠKODA je isporučila 16.000 vozila kupcima na svom najvećem tržištu prodaje u Kini, zabeležen je pad od 18,4% (februar 2018, 19,600 vozila). Efekti trenutnog tržišnog trenda opadanja u Kini takođe utiču na ŠKODA brend.
U Indiji, ŠKODA je isporučila 1.200 vozila u januaru, što je smanjenje od 10,3% u odnosu na isti period prošle godine (januar 2018, 1.400 vozila).
U Alžiru, ŠKODA je isporučila 1.700 vozila u februaru,što povećava isporuke kupcima za 418,9% u odnosu na isti period prošle godine (februar 2018, 300 vozila).
ŠKODA AUTO isporuke u februaru 2019. (u jedinicama, poredjane po modelu, +/- u procentima u odnosu na februar 2018 godine):
ŠKODA OCTAVIA (26.400; -16.9%)
ŠKODA FABIA (15.700; -4,4%)
ŠKODA RAPID ( 13.000; -10,3%)
ŠKODA KODIAQ (11.200; +9,9%)
ŠKODA KAROQ (10.300; +71,5%)
ŠKODA SUPERB (8.200; -27.5%)
ŠKODA KAMIQ (Prodaje samo u Kini: 3.000; -)
ŠKODA CITIGO (Prodaje samo u Evropi, 3.100; +21,1%)