Fabia
Fabia
Nova Fabia se nadovezuje na dizajnerske elemente ŠKODA VisionC
  • Markantna, moderna i dinamična
  • Nov, svež concept rešenja unutrašnjosti
  • Šira i niža nego prethodni model
Fabia Combi
Počinjemo tamo, gde drugi staju
  • Prtljažnik bez konkurencije u svojoj klasi
  • Novi sistemi asistencije i infotainment sistemi
  • Snažni i štedljivi motori
Scala
Scala
Elegantan i kompaktan porodični automobil koji nudi puno prostora.
  • Inspirisana konceptualnom studijom VISION RS
  • Izuzetna po svojoj praktičnosti i prostoru
  • Najmoderniji asistenti i vrhunski sistem za online povezivanje
Octavia
Octavia
Model idealan za posao i za velike porodice.
  • Prostrani automobil koji se prilagođava Vašim potrebama
  • Praktičan u poslovnim i porodičnim situacijama
  • Idealan je za gradsku vožnju ali i za duga putovanja
Superb
Superb
IZABERI PRAVAC
Živite pametnije sa širokim mogućnostima online povezivanja, mnoštvom Simply Clever funkcija i vrhunskim komforom.
Kamiq
Kamiq
Moderan dizajn u kambinaciji sa praktičnim karakteristikama gradskog SUV-a.
Karoq
Karoq
Novitet u klasi kompaktnih SUV vozila
  • Najmodernija tehnika, specijalni režim Offroad
  • Jaki i štedljivi motori TSI i TDI
  • Prvi put digitalna instrument tabla
Kodiaq
Kodiaq
Snažan kao medved
  • Dizajn novog velikog SUV-a marke ŠKODA simbolizuje snagu i sigurnost
  • Veličina, snaga, smisao za porodicu.
  • Predstavljanje u drugoj polovini 2016. godine
Enyaq
Enyaq
Inteligentan, inovativan, intuitivan

Auto-Hermes

Novosti

ŠKODA postavlja novi rekord globalne prodaje u februaru tekuće godine

21.03.2019.

ŠKODA je isporučila 90,900 vozila u februaru mesecu.

Srbija se i dalje ističe kao zemlja koja je imala uspešan početak godine. Januar 2019 porast od 21,8 % u odnosu na januar prošle godine, februar 2019 sa rastom od 31,5 % u odnosu na isti period prošle godine.

Snažan rast u zapadnoj Evropi (+ 7,2%) i Istočnoj Evropi (+ 13.1%). OCTAVIA ostaje bestseller brenda, potražnja za SUV modelima KAROQ i KODIAQ nastavlja da raste.

ŠKODA je isporučila ukupno 90,900 vozila kupcima širom sveta u februaru mesecu. Generalno, isporuke su u manjem padu u odnosu na prethodnu godinu (februar 2018, 92,800 vozila, -2.0%) zbog trenutnog pada na Kineskom tržištu. U zapadnoj Evropi, ŠKODA je u porastu do 7,2% u odnosu na prethodnu godinu. ŠKODA je zabeležila dvocifreni rast u Nemačkoj, najvećem jedinstvenom tržištu Evrope, kao i u Francuskoj, Švajcarskoj, Danskoj i Portugalu, Baltičkim državama i Srbiji.

Alain Favey, član Upravnog odbora za prodaju i marketing u Škoda Auto, objašnjava: "Značaj naših SUV modela kao faktor rasta širom sveta su u stalnom porastu. Upravo smo predstavili naš novi gradski SUV model Škoda KAMIQ, na Sajmu automobila u Ženevi. Ovo je naš treći SUV model u ŠKODA gami. Sa ovim modelom, mi smo spremni da nastavimo stvaranje novog zamaha u SUV segmentu.

U zapadnoj Evropi, ŠKODA je zabeležila uspeh od 41.100 isporuka kupcima u februaru mesecu. To odgovara porastu od 7,2% u odnosu na isti period prošle godine (februar 2018, 38,300 vozila). U najjačem evropskom jedinstvenom tržištu Njemačke, ŠKODA je isporučila 16.500 vozila, što je povećanje od 11,5% (februar 2018,14.800 vozila). ŠKODA je takođe zabeležila dvocifren rast u Švajcarskoj (2.000 vozila, + 36,4%), Danskoj(1.500 vozila, + 48,0%), Portugalu (200 vozila, + 28,9%) i Francuskoj (2.600 vozila, + 14,4%).

U centralnoj Evropi, isporučeno je 17,300 vozila (februar 2018, 18,400 vozila, -6,1%). Na domaćem tržištu, Češke Republike, brend beleži 7.100 isporuka u februaru mesecu(februar 2018, 8.300 vozila, -14.7%), što odražava trenutni opšti pad na Češkom tržištu automobila. Među ostalim regionima, brend je ostvario rast u Sloveniji (700 vozila, + 30,0%), Mađarskoj (1.200 vozila, + 3,5%) i Poljskoj (6.200 vozila, + 1,2%).

U istočnoj Evropi bez Rusije, ŠKODA je povećala prodaju na 3.500 vozila, rast od 13,1% u odnosu na isti mesec prošle godine (februar 2018, 3,100 vozila). ŠKODA brend je napravila značajan uspeh posebno na tržištu Srbije (600 vozila, + 31,5%).

U Rusiji, ŠKODA je potvrdila prošlogodišnji uspeh od 5.900 isporuka kupcima (+ 0,6%, februar 2018, 5.900 vozila).

U februaru, ŠKODA je isporučila 16.000 vozila kupcima na svom najvećem tržištu prodaje u Kini, zabeležen je pad od 18,4% (februar 2018, 19,600 vozila). Efekti trenutnog tržišnog trenda opadanja u Kini takođe utiču na ŠKODA brend.

U Indiji, ŠKODA je isporučila 1.200 vozila u januaru, što je smanjenje od 10,3% u odnosu na isti period prošle godine (januar 2018, 1.400 vozila).

U Alžiru, ŠKODA je isporučila 1.700 vozila u februaru,što povećava isporuke kupcima za 418,9% u odnosu na isti period prošle godine (februar 2018, 300 vozila).

 

ŠKODA AUTO isporuke u februaru 2019. (u jedinicama, poredjane po modelu, +/- u procentima u odnosu na februar 2018 godine):

ŠKODA OCTAVIA (26.400; -16.9%)

ŠKODA FABIA (15.700; -4,4%)

ŠKODA RAPID ( 13.000; -10,3%)

ŠKODA KODIAQ (11.200; +9,9%)

ŠKODA KAROQ (10.300; +71,5%)

ŠKODA SUPERB (8.200; -27.5%)

ŠKODA KAMIQ (Prodaje samo u Kini: 3.000; -)

ŠKODA CITIGO (Prodaje samo u Evropi, 3.100; +21,1%)