- Markantna, moderna i dinamična
- Nov, svež concept rešenja unutrašnjosti
- Šira i niža nego prethodni model
ŠKODA u Kini objavila je skice novog gradskog SUV-a koji je specijalno razvijen za kineske kupce.
ŠKODA je u Kini objavila prve skice novog SUV modela koji je specijalno dizajniran i razvijen za potrebe kineskih kupaca. Prateći modele ŠKODA KODIAQ i ŠKODA KAROQ, novi gradski SUV će biti treći član SUV porodice ovog brenda za kinesko tržište. Model slavi svoj debi u toku 2018. godine u salonima u Pekingu.
Od lansiranja modela KODIAQ i KAROQ, SUV - kampanja je već u punom zamahu. Škoda je napravila izražajan dizajn novog gradskog SUV-a za kinesko tržište, naglašavajući emotivnu snagu brenda. Kristalni detalji dizajna, zajednička karakteristika svih ŠKODA SUV modela, su dokaz karaktera urbanog SUV-a. Takođe, naglašeni su elegantni atributi i visok nivo kvaliteta. Kao što je slučaj sa modelima KODIAQ i KAROQ, SUV dizajn kompanije predstavljen je na novom članu porodice ŠKODA.
Premijera novog Škoda SUV-a je jedna od najboljih na ovogodišnjem Salonu u Pekingu. ŠKODA uključuje specifične zahteve kineskih kupca u pogledu koncepta, dizajna i karakteristika novih razvijenih modela. Prednja maska hladnjaka i farovi čine jednu celinu. Prednja i zadnja svetla su u obliku kristala.
SUV-strategija Škode je ključ za rast brenda. Sa SUV-tržišnim udelom od preko 30 odsto u prvom kvartalu, ŠKODA igra važnu ulogu na Kineskom tržištu. Sada, treći po redu Škoda SUV je spreman da bude pokrenut i slaviće svoj debi 2018.godine u Pekingu . Kina je najjače jedinstveno tržište Škode u svetu; svaki četvrti automobil se prodaje ovde. U 2017 godini Kompanija ŠKODA AUTO povećala je isporuke u Kini za 2,5 odsto, na 325.000 vozila. Zbog toga je prošle godine najbolja godina ŠKODE do sada nakon što je ušla na kinesko tržište u 2007. godini.
Temelji budućeg rasta profita ŠKODE u Kini su postavljeni, kada su predstavnici Volkswagena, SAIC Motor Korporacija doo i ŠKODA Auto potpisali ugovor o ekonomskoj saradnji 30. marta 2016. tokom državne posete kineskog predsednika Si Đinping Češkoj a koji se tiče petogodišnjeg investicionog plana u vrednosti od preko dve milijarde evra. Cilj je da se proširi asortiman modela, na primer dodavanjem nekoliko SUV i vozila sa alternativnim pogonskim sistemima.