Fabia
Fabia
Nova Fabia se nadovezuje na dizajnerske elemente ŠKODA VisionC
  • Markantna, moderna i dinamična
  • Nov, svež concept rešenja unutrašnjosti
  • Šira i niža nego prethodni model
Fabia Combi
Počinjemo tamo, gde drugi staju
  • Prtljažnik bez konkurencije u svojoj klasi
  • Novi sistemi asistencije i infotainment sistemi
  • Snažni i štedljivi motori
Scala
Scala
Elegantan i kompaktan porodični automobil koji nudi puno prostora.
  • Inspirisana konceptualnom studijom VISION RS
  • Izuzetna po svojoj praktičnosti i prostoru
  • Najmoderniji asistenti i vrhunski sistem za online povezivanje
Octavia
Octavia
Model idealan za posao i za velike porodice.
  • Prostrani automobil koji se prilagođava Vašim potrebama
  • Praktičan u poslovnim i porodičnim situacijama
  • Idealan je za gradsku vožnju ali i za duga putovanja
Karoq
Karoq
Novitet u klasi kompaktnih SUV vozila
  • Najmodernija tehnika, specijalni režim Offroad
  • Jaki i štedljivi motori TSI i TDI
  • Prvi put digitalna instrument tabla
Kodiaq
Kodiaq
Snažan kao medved
  • Dizajn novog velikog SUV-a marke ŠKODA simbolizuje snagu i sigurnost
  • Veličina, snaga, smisao za porodicu.
  • Predstavljanje u drugoj polovini 2016. godine
Enyaq
Enyaq
Inteligentan, inovativan, intuitivan
Kamiq
Kamiq
Moderan dizajn u kambinaciji sa praktičnim karakteristikama gradskog SUV-a.

Auto-Hermes

Novosti

ŠKODA AUTO predstavlja novu korporativnu strategiju

05.07.2021.

„NEXT LEVEL - ŠKODA STRATEGY 2030“ osigurava uspeh kroz deceniju transformacije. ŠKODA AUTO želi da postane jedan od pet najprodavanijih auto brendova u Evropi. Više e-mobilnosti, još najmanje tri potpuno električna modela.
 
ŠKODA AUTO će se uspešno usmeravati kroz sledeću deceniju sa svojom novom „NEXT LEVEL - ŠKODA STRATEGY 2030“, koja postavlja ambiciozne ciljeve na području internacionalizacije, elektrifikacije i digitalizacije. Češki proizvođač automobila želi da postane jedan od pet najprodavanijih auto brendova u Evropi do 2030. godine, a kompanija planira da postane vodeći evropski brend u regijama kao što su Indija, Rusija i severna Afrika. U saradnji s političkim i poslovnim partnerima, kao i Volkswagen Grupom, ŠKODA AUTO takođe nastoji da razvije svoje domaće tržište, Češku, u središte elektromobilnosti kako bi se zaštitila radna mesta i stvorile nove mogućnosti zapošljavanja. Specifični ciljevi održivosti i raznolikosti takođe su čvrsto utemeljeni u novoj strategiji. U njegovom sprovođenju fokus će biti na dva ključna principa efikasnosti i jednostavnosti.

Thomas Schäfer, CEO kompanije ŠKODA AUTO, objašnjava: „Našom novom NEXT LEVEL - ŠKODA STRATEGY 2030, pružamo konkretne odgovore o tome kako ćemo uspešno da upravljamo kompanijom ŠKODA AUTO kroz proces transformacije i osiguramo da će kompanija 2030. godine biti u još jačoj poziciji nego što je danas. Brend ima neverovatan potencijal. Iskoristićemo to u narednim godinama i postaviti ambiciozne ciljeve; težimo da budemo jedan od pet najboljih proizvođača automobila u Evropi po prodaji; nameravamo da postanemo vodeći evropski brend u regijama Indije, Rusije i severne Afrike, a svoje domaće Češko tržište razvijamo u centar za elektromobilnost kako bismo mogli da zaštitimo radna mesta i stvorimo nova. ŠKODA u ovu uzbudljivu budućnost ulazi snažno pozicionirana i radujem se saradnji s našim timom od preko 43.000 Škodijanaca širom sveta i našim partnerom KOVO kako bismo našu kompaniju podigli na sledeći nivo u godinama koje dolaze.“

Nova korporativna strategija „NEXT LEVEL - ŠKODA STRATEGY 2030“ nadovezuje se na uspehe prethodne Strategije 2025. Kompanija je definisala novu viziju i misiju za svoj put ka budućnosti. Nova vizija je „Pomoći ćemo svetu da živi pametnije“, a nova misija je „Moderna pristupačna mobilnost sa svim što vam treba i iznenađenjima koja volite.“ Istovremeno, ŠKODA AUTO ostaje verna dokazanim vrednostima brenda „pojednostavljenost“, „ljudski pristup“ i „iznenađujućost“.

Tri glavna prioriteta „EKSPANZIJA“, „ISTRAŽIVANJE“ i „ PRIVLAČENJE PAŽNJE“ otvaraju put napretka

„NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030“ usredsređena je na tri prioriteta, koji su sažeti pod pojmovima „EKSPANZIJA“, „ISTRAŽIVANJE“ i „PRIVLAČENJE PAŽNJE“. Glavni cilj prioriteta „EKSPANIZIJA“ je da razvije brend ŠKODA u jedan od pet najprodavanijih auto brendova u Evropi. S jedne strane, to će se postići daljim jačanjem pozicije brenda u nižim segmentima. S početnom cenom manjom od 14.000 evra, nova FABIA postavlja tempo. S druge strane, portfolio proizvoda će se proširiti na još najmanje tri potpuno električna modela do 2030. godine, koji će biti pozicionirani ispod modela ENYAQ iV, kako u pogledu cene, tako i veličine. ŠKODA AUTO cilja na udeo potpuno električnih modela od 50-70% u Evropi, zavisno od razvoja tržišta.

Obezbeđivanje budućnosti na domaćem tržištu: Češka će postati središte elektromobilnosti

Kako bi se osiguralo da ŠKODA AUTO i domaće tržište, Češka, postanu jači nakon procesa transformacije, kompanija sarađuje s partnerima kako bi zemlju transformisala u čvorište elektromobilnosti. Konkretno, e-komponente ili e-vozila proizvodiće se u sva tri češka pogona ŠKODA AUTO u Mladá Boleslav, Kvasiny i Vrchlabí do 2030. Već se proizvode visokonaponske vučne baterije za plug-in hibride SUPERB iV i OCTAVIA iV kao i za modele drugih brendova Grupe. Početkom naredne godine u Mladá Boleslav će se pokrenuti i proizvodnja MEB baterijskih sistema za model ENYAQ iV. Pored toga, češki proizvođač automobila sarađuje s partnerima na uspostavljanju stabilne strukture dobavljača za e-mobilnost.

Na putu da postane vodeći evropski brend u Indiji, Rusiji i severnoj Africi

Prioritet „ISTRAŽIVANJE“ uključuje uspostavljanje kompanije ŠKODA kao vodećeg evropskog proizvođača automobila na tržištima Indije, Rusije i severne Afrike do 2030. To će rezultirati globalnim prodajnim potencijalom od 1,5 miliona jedinica godišnje. Kompanija je odgovorna za ove regije u okviru Volkswagen grupe. Proizvodnja modela KUSHAQ - prvog ŠKODA modela koji je lansiran na tržište Indije u okviru projekta INDIA 2.0 - započela je nedavno. U srednjoročnom roku, takođe je u planu da se model KUSHAQ ponudi i na drugim tržištima u razvoju.

„Simply Clever 2.0“: ŠKODA će ostati funkcionalna u digitalnom vremenu

Treći prioritet, „PRIVLAČENJE PAŽNJE“, sadrži specifične ciljeve za područja digitalnog korisničkog iskustva, održivosti, raznolikosti i obrazovanja i obuke. Između ostalog, češki proizvođač automobila namerava da postane merilo za Simply Clever korisničko iskustvo. Svaki kupac treba biti u mogućnosti da intuitivno upravlja ŠKODA automobilom ili ŠKODA uslugom od samog početka. Jedan od prvih projekata je PowerPass, koji punjenje električnog ŠKODA modela čini jednostavnim i praktičnim. Biće dostupan na preko 30 tržišta, a moćiće da se koristi na više od 210.000 stanica u Evropi. Istovremeno, kupovina ŠKODA automobila takođe će postati još ugodnije iskustvo. Na primer, kompanija proširuje koncept svog virtuelnog izložbenog salona i postavlja cilj da svaka peta prodata ŠKODA do 2025. godine bude prodata online. Kupci u Belgiji, Holandiji, Poljskoj i Češkoj već danas koriste ovu mogućnost.

Ekološki ciljevi značajno pooštreni: smanjenje emisije flote za više od 50%

ŠKODA AUTO ulaže sve svoje napore ka održivosti i pooštrava svoje ekološke ciljeve. Kompanija teži smanjenju emisije flote za više od 50% u odnosu na 2020. godinu, a od 2030. godine u svim češkim i indijskim pogonima proizvodiće vozila s neto nultom emisijom ugljenika. Proizvodnja u Vrchlabí već je CO₂ neutralna od kraja prošle godine. NEXT LEVEL - ŠKODA STRATEGY 2030 takođe stavlja još veći akcenat na temu različitosti; do 2030. godine jednu od svake četiri rukovodeće pozicije obavljaće žena. Za ŠKODA AUTO različitost, angažovanost i jednakost sastavni su delovi korporativne kulture koju karakteriše otvorenost i tolerancija. Štaviše, kao deo procesa radikalne transformacije, češki proizvođač automobila promoviše obuku i dalju edukaciju svojih zaposlenih i uložiće gotovo 500 miliona evra do 2030. godine, s primarnim ciljem zaštite radnih mesta u budućnosti.

Efikasnost i jednostavnost kao vodeći principi za postizanje strateških ciljeva

Da bi postigla ciljeve „NEXT LEVEL - ŠKODA STRATEGY 2030“, kompanija se usredsređuje na efikasnost i jednostavnost - dve snage koje su uvek karakterisale češkog proizvođača automobila. Cilj je postići vođstvo u troškovima među glavnim evropskim konkurentima, zajedno sa održivim povraćajem od prodaje od najmanje 8% kao ciljanom cifrom. U isto vreme, kompanija dosledno pojednostavljuje svoje procese, smanjujući birokratiju i složenost kako bi postala još agilnija. Na primer, postupnom elektrifikacijom asortimana modela, složenost ponude srednjoročno će se smanjiti za 40%.