- Markantna, moderna i dinamična
- Nov, svež concept rešenja unutrašnjosti
- Šira i niža nego prethodni model
Predstavljena je četvrta generacija modela Škoda Superb.
Predstavljena je četvrta generacija modela Škoda Superb. Pored novog dizajna, model ima više prostora, udobnosti i najsavremeniju tehnologiju. Novi Superb nastavlja tradiciju prostranih i prefinjenih automobila. Savremeni materijali i tehnologija ponudiće putnicima još veći komfor i unutrašnji prostor, kako za putnike tako i za prtljag.
Četvrta generacija modela dolazi sa većim brojem opcija koje možete izabrati. Superb će i dalje biti dostupan u kombi i limo verzijama, a kupci će moći da biraju između sedam različitih dizajna enterijera, šest opcija pogona uključujući plug-in hibrid verziju i pogon na sve točkove. Dostupan će biti i premium Laurin & Klement paket opreme.
Nove boje i više prostora
Eksterijer ponosno prikazuje novi Škoda dizajn pravac Modern Solid. Kupci će moći da biraju između osam nijansi boja, od kojih je šest potpuno novih. To su čisto bela boja i metalik boje šljunak siva, abanos crna, kobalt plava, karmin crvena i ledeni čaj žuta. Novi Superb je veći od prethodne generacije, a karoserija se može pohvaliti poboljšanom aerodinamikom. Niži koeficijenti otpora od 0,23 za limo i 0,25 za combi verziju, sa poboljšanjima od 10%, odnosno 15% doprinose smanjenoj potrošnji goriva. Prednjim delom automobila dominira nova osmougaona rešetka i druga generacija LED Matrix farova, koji isporučuju do 40% više svetla od prve verzije. Točkovi su dostupni do 19 inča u prečniku.
„Superb je tradicionalno oblikovao Škoda dizajn pravac i četvrta generacija modela će nastaviti u tom pravcu: izgled modela karakterišu oštre linije, jasno definisane dinamičke proporcije i moderan skulpturalni i kristalni stil. Uspeli smo značajno da poboljšamo aerodinamiku i limo i kombi verzija, dok istovremeno nudimo putnicima još više prostora“, kaže Oliver Stefani, direktor Škoda dizajna.
Superb nudi više prostora i za putnike i za prtljag. Obe varijante karoserije su duže i više od prethodne generacije (za 40 mm i 5 mm kod kombi verzije, 43 mm i 12 mm kod limo verzije), tako da će putnici imati više prostora za noge i glavu. Prtljažnik ostaje ogroman, tako da kod limo verzije ima 645 litara (20 litara više), a kod kombi verzije 690 litara (30 litara više).
Praktičnost i održivost
Unutrašnjost četvrte generacije modela Škoda Superb je praktična kako u pogledu prostora za putnike i prostora za odlaganje stvari, tako i u pogledu kontrolnih i drugih praktičnih funkcija. Elegantna instrument tabla nije pretrpana, a dominira veliki infotainment ekran veličine od 10" ili 13" sa virtuelnim kokpitom od 10" za vozača. Posebna karakteristika nove generacije modela su multifunkcionalne funkcije Smart Dials, koje omogućavaju brz i lak pristup različitim funkcija, uključujući podešavanje klima uređaja.
Sedam različitih izbora dizajna enterijera kreiraju prijatno okruženje za putnike, a korišćeni materijali stavljaju poseban naglasak na održivost. Svi tekstilni materijali na sedištima i oblogama vrata su napravljeni od 100% recikliranog poliestera, dok je koža štavljena korišćenjem ekološki prihvatljivog procesa. Strugač za led u poklopcu rezervoara i kišobran u vratima, koje je Superb prvi uveo, sada su takođe napravljeni od održivih materijala.
Najsavremenija tehnologija
Automobile pokreće jedna od šest varijanti motora. 1.5 TSI motor snage 110 kW ima blagu hibrid tehnologiju, dok je 2.0 TSI motor dostupan u verzijama od 150 kW i 195 kW (ponuda se razlikuje od tržišta do tržišta). Štedljivi 2.0 TDI dizel motor biće dostupan u verzijama snage od 110 kW i 142 kW (ponuda se razlikuje od tržišta do tržišta). Šesti pogonski sklop je plug-in hibrid koji kombinuje 1.5 TSI motor i električni motor, sistemske snage od 150 kW (204 ks) i omogućava potpuno električni domet od više od 100 kilometara u WLTP ciklusu. Ova jedinica će biti ekskluzivno dostupna za Superb Combi verziju. Sve Superb verzije najnovije generacije imaju DSG automatski menjač sa selektorom na stubu upravljača, a najsnažniji dizel i benzin motori standardno dolaze sa pogonom na sve točkove.