- Markantna, moderna i dinamična
- Nov, svež concept rešenja unutrašnjosti
- Šira i niža nego prethodni model
> Četvrta generacija ŠKODA OCTAVIA je jedan od najsigurnijih kompaktnih modela
> ŠKODA bestseler dobila je 92 % za zaštitu odraslih putnika
> Rezultat od 88 % bodova za zaštitu dece što ŠKODU stavlja medju najbolje u toj kategoriji
Mlada Boleslav, December 2019 – Najbolja ocena za novu ŠKODA OCTAVIU: Četvrta generacija ŠKODA bestselera je postigao maksimalnih pet zvezdica na testu od nezavisnog Evropskog programa za ocenjivanje novih automobila (Euro NCAP).
Ovo čini da je nova ŠKODA OCTAVIA jedan od najsigurnijih kompaktnih modela na tržištu. Njegovih 88% za dečju bezbednost i zaštitu putnika ga stavlja među apsolutno najuspešnije među svim testiranim vozilima do danas. Njegov izuzetan opšti rezultat nastavlja tradiciju maksimalnih rezultata za ŠKODA vozila kao što je crash test za sigurnost, pet zvezdica su imali SUV modeli KODIAQ, KAROQ, kompaktna SCALA kao i novi gradski SUV ŠKODA KAMIQ.
Christian Strube, iz odbora za tehnološki razvoj u ŠKODA AUTO kompaniji, je ovim putem rekao: "Mi smo veoma zadovoljni sa rezultatima od pet zvezdica na Euro NCAP testu i rezultatima za novi model ŠKODA OCTAVIA. Radimo naporno da povećamo aktivnu i pasivnu bezednost naših vozila na sve višim nivoima i da učesnicima u saobraćaju obezbedimo maksimalnu zaštitu.
U poslednjih nekoliko godina, svi naši novi modeli su nagrađeni sa maksimalnim rezultatima u ovom referentnom testu za crash bezbednost. Prethodni model ŠKODA SCALA i KAMIQ, nova OCTAVIA je treći po redu ŠKODA model u ovoj godini. Sveobuhvatna sigurnosna oprema nove generacije automobila je dopunjena brojnim sistemima za pomoć koji su uglavnom rezervisane za višu klasu vozila."
Među brojnim sistemima asistencije po prvi put u ŠKODINIM modelima se nalaze i: Collision Avoidance Assist, Turn Assist i Exit Warning. U gradskoj vožnji dobro će doći Front assist sa zaštitom pešaka i biciklista. Bočni asistent obaveštava o automobilima koji dolaze od pozadii pomaže u vožnji na auto putu,u slučaju neizbežnog sudara Crew protect assist priprema vozilo za udarac.Do devet vazdušnih jastuka zaštitiće putnike u slučaju nezgode.Nakon sudara system multi –collision brake zaustavlja vozilo I ne dozvočljava da se nekontrolisano kreće.
Euro NCAP je osnovan 1997 godine,a pored sadašnjih članova ,tu je bilo I dvanaest članova ministarstva saobraćaja,automobilski klubovi,udruženje osiguranja i istraživački institute iz osam Evropskih zemalja. Konzorcijum se nalazi u Belgijskom gradu Leuvenu. On sprovodi testove sa trenutnim odelima i procenjuje njihovu aktivnu i pasivnu bezbednost. Tokom proteklih godina,ovi testovi su postal sve strožiji i sada sadrže niz različitih scenarija sudara. Iako je u početku bio zasnovan isključivo na rezultatima sudara, konačne ocene danas daju veću težinu procenama sigurnosnih sistema I dostupnih sistema pomoći vozaču.