- Markantna, moderna i dinamična
- Nov, svež concept rešenja unutrašnjosti
- Šira i niža nego prethodni model
Milion ŠKODA proizvedeno u 2017 godini
ŠKODA Auto zajedno sa svojim proizvodnim partnerima širom sveta, ponovo je oborila rekord. Škoda Kompanija je već proizvela milion vozila u ovoj godini. Četvrta godina zaredom da je ŠKODA napravila milion vozila u toku godine. Nikada ranije se nije dogodilo da je taj broj dostignut u oktobru kalendarske godine. ŠKODA modeli Oktavija, Fabia i Superb su napravili najveći doprinos ovom uspehu. Pored toga, veliki SUV ŠKODA Kodiaq obećava dalji rast u ovoj godini. ŠKODA Karoq model će takođe obezbediti podsticaj za rast. Sa ovim modelom nastavlja se SUV Kampanja. Milion proizvedenih automobila u ovoj godini je važna prekretnica za nas, rekao je g-din Michael Oeljeklaus član odbora za proizvodnju i logistiku u ŠKODA Kompaniji. Ovaj broj koji je do sada dostignut naglašava učinak naših proizvodnih pogona, kao i stručnost našeg tima. Prekretnica od 1 milion proizvedenih vozila do kraja oktobra, naglašava pozitivan razvoj ŠKODA Kompanije u poslednjih 25 godina. Od ulaska Volkswagen grupe Škoda je povećala svoju proizvodnju sedam puta i transformisala se od regionalnog operatera do renomiranog svetskog proizvođača. U to vreme postojao je jedan model koji izlazi sa proizvodne trake, danas je to sedam modela sa preko 40 varijanti. Kako se Kompanija razvijala u međunarodnu i efikasnu proizvodnu mrežu, u svojoj domovini Češkoj Republici, pored svog glavnog pogona u Mladoj Boleslavi, proizvodni pogoni postoje i u gradovima Kvasiny i Vrchlabi. pored toga ŠKODA proizvodna linija i Volkswagen grupa imaju saradnju sa partnerima u Kini, Indiji, Rusiji, Kazakstanu, Ukrajini, Alžiru i Slovačkoj. ŠKODA Auto je postavio kurs za dugoročni rast nakon 2017 godine. Putokaz za to dolazi u obliku strategije 2025, sa kojim se Kompanija sprema za predstojeće izazove u automobilskoj industriji. Ključna tema buduće strategije uključuje elektromobilnost i digitalizaciju Kompanije, internalizaciju i nove mobilne usluge. ŠKODA Auto ima za cilj da raste u dve dimenzije sa jedne strane povećana prodaja vozila, sa druge strane digitalne mobilne usluge, treba da stvore širu bazu za rast.